2008-12-11

Lista.

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ja.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Absolut.Det finns sämre saker att göra en varm sommarnatt.
Varit med på TV: Nej, inte vad jag vet.
Kysst någon du inte känner: Alla har väl någon gång varit för full på krogen...

5 nej tack
Kläder: En päls är något jag aldrig skulle köpa eller använda.
Mat: Inälvsmat går bort. Engelsk plum pudding likaså.
Musik: Deathmetal har jag aldrig fastnat för.
Dryck: Jag tror att jag dricker det mesta.
Personlighetsdrag: Egoism, girighet och brist på självdistans gillas icke!

4 saker
Du gjorde igår kväll: Åt kex, kollade på tv, spelade DS och klappade hunden.
Du kan höra just nu: Morgonnyheterna på tv4.
Du inte kan leva utan: Nära och kära, backgammon samt min kamera.
Du gör när du har tråkigt: Slösurfar eller spelar spel.

3 personer
Du kan berätta allt för: Henrik, Anders och Chrille.
Du tycker om: Se ovan.
Du inte gillar: Jag kommer faktiskt inte på någon som jag direkt ogillar.

2 val
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Vår för då kommer snart sommaren.

1 önskan
Lycka åt mig och de i min närhet.


Fyll i listan du med!

Inga kommentarer: