2008-05-11

Update.

Jag hade tänkt blogga igår men med tanke på att jag vaknade upp med nackspärren från helvetet blev det till att tänka om.

Första veckan på/i mediagruppen är avklarad och jag är mer än nöjd. Fick förtroenden direkt och plåtade till flera reportage samt till en hemsida som socialen ska ha. Skrev även en debattartikel om bristen på DBT här i länet och den blev publicerad direkt. Kul!
Trivs ypperligt med de andra som är där och det enda som stör mig lite är att jag inte riktigt gillar kameran de har, vi kommer inte helt överens än men det kommer väl med tiden. Och för att citera min handledare Emilio: Det finns alltid Photoshop!

Efterlysning: Jenny, jag har fel mobilnummer till dig. Kan du sms'a mig?

Annars då?

Ser: Smiley Face - Oerhört underhållande film.
Hör: Portisheads nya platta.
Gör: Egofokuserar.
Läser: Gamefaq's på nätet.
Spelar: Alla mina nya spel till DS'n (Tack M!).

Inga kommentarer: