2008-05-30

Chakrabalans.

Jag, mitt fattiga jag, ansökte om lite fondpengar för ett tag sedan. Det var ur en fond som är till för människor som behöver rehabilitering av olika slag. Döm om min förvåning när ansökan faktiskt gick igenom!

Jag har klurat en hel del på vad jag ska använda dem till och länge stod ett träningskort högst upp på listan men så är inte fallet längre. Jag kommer att kunna träna hos sjukgymnasten så då känns det onödigt att köpa ett dyrt träningskort. Tårta på tårta liksom.

Jag har kommit på vad jag ska använda stålarna till istället...


Trumvirvel!


Jag ska börja på Yoga!

De har ett par gratis testtillfällen nu i sommar så jag ska se om det är något för mig och är det det så kommer jag fortsätta till hösten.
Visst ser det nice ut?

Wish me luck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt!
Kundaliniyoga har jag kört - helt underbart!

Bra val!